niedziela, 4 marca 2012

Ebay'owe cudeńka, czyli eyelinery w żelu za grosze...

Share it Please
Trochę Was czeka w tym miesiącu recenzji eyelinerów, kredek... :) Pod koniec miesiąca postaram się zrobić porównanie wszystkich. :)

Eyelinery w żelu z Ebay'a VOV Professional - czarny i brązowy


Opakowanie
Zakręcane szklane słoiczki. Wyglądają na dość solidnie wykonane. Wydaję mi się, że był do nich dołączony jakiś mały pędzelek, ale głowy sobie nie dam uciąć. ;) Takich małych nie używam i zazwyczaj od razu lądują w koszu.


Działanie
Kupiłam je jakoś w zeszłym roku, mając ochotę na eyelinery w żelu. Kosztowały grosze na ebayu, więc szybko się skusiłam. ;) I w zasadzie nie żałuję. Kolory są ładne i intensywne. Konsystencja jest bardzo przyjemna, łatwo się nimi robi kreskę. I co najważniejsze - nadal mi nie zaschły. Gdzie np. eyeliner w żelu Alverde stał się twardym jak kamień po chwili... Minusem jest niestety to, że dość długo zasychają, dlatego trzeba uważać po pomalowaniu, żeby nie zrobić sobie pandy, czy żeby po prostu się nie rozmazać. Ale już opanowałam technikę uważania na kreski i wychodzę bez szwanku. ;)) Są bardzo trwałe, do tego stopnia, że ciężko je zmyć. ;) Ale ja akurat uważam to za plus, nie cierpię eyeliner, które zaraz z powiek znikają...



Opinia końcowa 
Polecam, szczególnie za tak niską cenę. Warto się skusić i przetestować, bo nawet jeśli nie przypadną nam do gustu, nie będzie żal wydanych pieniędzy. ;)

na górze brąz, na dole czerń
Cena: płaciłam chyba koło 12zł ze zestaw (czyli dwa eyelinery)
Dostępne na ebayu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz