wtorek, 9 września 2014

Kosmetyczni ulubieńcy sierpnia :)

Share it Please

Będzie krótko i na temat;-) Pięć ulubionych kosmetyków sierpnia. Kolorówki brak, bo latem praktycznie jej nie używam, także dzisiaj sama ulubiona pielęgnacja.

1. Bath&Body Works Shimmer Fizz Body Mousse Tokyo Lotus & Apple Blossom
Uff co za nazwa;-) Genialny rozświetlający produkt do ciała z efektem musowania na skórze. Szybko się wchłania, pięknie (!) pachnie i długo utrzymuje się na skórze. Mojej mamie się tak spodobał, że kazała zamówić jeden dla siebie;-)

2. Balea Gesichts Wasser & Puder 2in1
Kolejny przepięknie pachnący produkt, zdecydowanie czuć tutaj maliny:) Ładnie oczyszcza skórę i rzeczywiście lekko ją matuje.

3. Dr Jart+ V7 Eye Serum
Ten azjatycki krem do oczu przybył do mnie w Memeboxie już jakiś czas temu, ale dopiero w sierpniu się do niego dobrałam. Bardzo ładnie nawilża, szybko się wchłania, zdecydowanie mogę go polecić.

4. Satinique Anti-hairfall shampoo - szampon zapobiegający wypadaniu włosów
Szerzej o tych produktach napiszę jak je zużyję do końca (mam jeszcze z tej serii odżywkę), ale już teraz mogę powiedzieć, że je bardzo polubiłam, szczególnie właśnie szampon.

5. Bath&Body Works fragrance mist Lavender & Honey - mgiełka do ciała
Przepiękny zapach! Towarzyszył mi całe lato, pomimo, że normalnie nie jestem jakąś wielką fanką lawendowych zapachów;-) Ten jest bardzo przyjemny, z lekką nutą słodyczy. Nawet mojemu mężowi bardzo się podoba.

Znacie któryś z tych produktów? A jacy są Wasi ulubieńcy ostatniego czasu?

11 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam jeszxze okazji używać żadnego z tych produktów, choć cały czas marzą mi się mgiełki z BBW ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ja je uwielbiam :) długo utrzymują się na skórze i jest ogromny wybór zapachów - każdy znajdzie coś dla siebie;-)

      Usuń
  2. Kusi mnie ta mgiełka do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Balea chętnie bym coś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne kosmetyki, ale żadnego nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten musujący efekt mnie zaciekawił :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowa woda z pudrem... No tego jeszcze nie grali, muszę to sprawdzić :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mus do ciała mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam mgiełkę do ciała Totyo Lotus przepiękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego pierwszego produktu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio potrzebowałem trochę dodatkowej gotówki na niespodziewane wydatki, i najbardziej przypadła mi do gustu oferta firmy https://lowcachwilowek.pl/pozyczki-na-raty/. Moim zdaniem jest ona na prawde korzystna i warta uwagi, więc polecam i wam sprawdzić warunki jakie oferują.

    OdpowiedzUsuń