czwartek, 13 czerwca 2013

Wakacje! :) / Wyprzedaż w Kokardi

Share it Please
Jak będziecie czytać ten wpis to my, mam nadzieję, będziemy już w drodze. :) Tak jak Wam pisałam jakiś czas temu, w tym roku obraliśmy kierunek Francja. Planujemy zwiedzić Paryż, dolinę Loary, Bretanię i Normandię... Mamy na to prawie 3 tygodnie. Nie mogę się doczekać aż dojedziemy! :)) A trochę to nam na pewno zajmie, ponieważ do pokonania mamy 1300km samochodem;)



Chciałabym Wam zdawać regularnie relacje z wyjazdu, wrzucać zdjęcia. Byłybyście zainteresowane migawkami z Francji? :)

Oczywiście w planach mam również zakupy, jestem ciekawa czy dorwę tam jakieś francuskie ciekawostki kosmetyczne:)

--------------------------------------------------------------------------

W związku z urlopem zostawiam sklep trochę samemu sobie;) Choć oczywiście klientów nie zostawiam z niczym i w związku z tym serdecznie zapraszam Was na WYPRZEDAŻ! :) Przecenione są prawie wszystkie marki, także taka okazja będzie się więcej nie zdarzy;) www.kokardi.pl


A na FB oczywiście konkurs: www.facebook.pl/kokardipl

Miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. zazdroszczę tego wyjazdu, zamki nad Loarą są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę wyjazdu i chętnie zobaczę migawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym bardzo prosiła o takie migawki z Francji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie same wakacje to jest czas odpoczynku i zwiedzania i właśnie dlatego staram się wtedy odwiedzić jak najwięcej miejsc. Mogę dodać, że tak jak napisano w https://kioskpolis.pl/sezon-wiosna-lato-2021-jakie-ubezpieczenie-turystyczne-sprawdzi-sie-najlepiej/ to z całą pewnością warto jest mieć dobre ubezpieczenie turystyczne.

    OdpowiedzUsuń