środa, 8 lutego 2012

Makijaż, wyniki konkursu i trochę prywaty;)

Share it Please

Dzisiaj o wszystkim i o niczym;)

Właśnie sprzedałam moje auto kochane, z którym przeszłam i przejeździłam wieele;)) Ale nadszedł czas się rozstać i teraz spędzam dnie na szukaniu czegoś nowego. Swoją drogą, umieściłam ogłoszenie, a po dwóch godzinach sprzedane, nie myślałam, że pójdzie to tak ekspresowo. ;) Teraz szukam nowego i nie ma nic ciekawego. :( Przeszła mi świetna okazja koło nosa z tydzień temu.

1. marca czeka mnie za to przeprowadzka i to druga rzecz, która zajmuje mi drugą połowę dnia - szukanie, wybieranie, oglądanie;) wyposażenia mieszkania. Co prawda większość mebli już na szczęście mamy, trzeba dokupić 'drobiazgi', ale i tak jest co robić. Swoją drogą może polecacie jakieś patelnie i garnki? Bo przeglądam różne strony, bywam w różnych sklepach i w sumie sama nie wiem na co się zdecydować. Najlepsze byłyby jakieś komplety...

I mam też problem - gdzie ja będę trzymać swoje kosmetyki!? Mieszkanie jest malutkie, więc już nawet mi przez myśl przeszła kuchnia. :D W pokoju by się znalazło pewnie miejsce, ale mebel, który chce wykorzystać jako toaletkę, nie będzie mi pasował kolorystycznie niestety.
Myślałam o sławnym;) biurku z Ikei:
Sprawdziłby się idealnie myślę, zresztą tyyle osób go używa jako toaletki i poleca, że coś chyba w tym musi być. ;-)
Swoją drogą, nie rozstaję się ostatnio z Gumtree i Tablica.pl - świetne serwisy, naprawdę można kupić tam fajne rzeczy w niskich cenach. Polecam. :)


Organizowane przeze mnie rozdanie/konkurs dobiegł końca, ogłaszam wyczekane wyniki;) Bez zbędnego przedłużania.... Nagroda poleci do MarTy (marta.czernecka@poczta.onet.pl). Gratulacje! :) Poprosiłabym Twój adres na maila. :)


Na koniec mojego przydługiego przynudzania;) wrzucam wczorajszy makijaż. Tzn raczej próby uchwycenia makijażu. Naprawdę to jest dla mnie rzecz nie do przejścia, nie umiem robić dobrych zdjęć pomalowanym oczom, wszystko wychodzi w zupełnie innych kolorach, wyblakłe albo wręcz przeciwnie, no zazwyczaj mało ma zdjęcie wspólnego z oryginałem na oku. Prosiłyście mnie o makijaże, ja naprawdę bym chciała, ale no... nie umiem. :( Ale żeby nie było, że nie próbuję, wrzucam parę fotek na dowód;-)))



Do makijażu użyłam paletki NYX I Dream of Barbados

I już naprawdę koniec. ;)
Miłego dnia Dziewczyny! :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Marcie ;)A tobie życzę powodzenia z tą przeprowadzką.
    PS.Dobrze ulokuj swoje kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ masz ładny klor tęczówki! :) Też mnie czeka przeprowadzka w marcu, na samą myśl już mi słabo.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. granulacje dla zwyciężczyni
    Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. z tą kuchnią to niezły pomysł
    ja póki co też tam mam szufladki swoje i pudełka kolorowe z kosmetykami.
    bo biurko wywaliłam z pokoju i kurde kaplica bo nigdzie się nie mieszczę :D
    ale chyba kupię coś podobnego do Twojego (tylko musiałoby być ciemnobrązowe...) i znowu do pokoju dam :)

    gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń