poniedziałek, 13 lutego 2012

Wyprzedaże Essence wystartowały:)

Share it Please




Jak powszechnie wiadomo;) od marca wejdzie do polskich drogerii sporo nowości z Essence. Sporo również produktów jest wycofywanych. Dzięki temu jednak możemy się załapać na wyprzedaż tych kosmetyków, każdy po 3,99zł.

Wyprzedaż miała rozpocząć się 20. lutego, jednakże na niezawodnym wizażu;) pojawiła się informacja, że w Tesco Extra rozpoczęła się ona już teraz. W pozostałych sklepach - m.in. Douglas - zapewne pojawi się terminowo. Warto wypatrywać.

Nie wiem jak Wy, ale ja dzisiaj mam zamiar zawitać do naszego poznańskiego Tesco i skorzystać z wyprzedaży. ;)) Przy takich cenach aż żal czegoś nie kupić. ;-)

Polujecie na coś z wycofywanych kosmetyków Essence? :)

10 komentarzy:

  1. Nie rozgłaszajcie tego bo mi w Ostrowie nic nie zostanie XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh, nie mówcie o tym, bo do najbliższego Tesco mam ponad 60km. ;< a coś by się przydalo, nieważe, że w portfelu dosłownie pustki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Tesco Extra jest tylko w Warszawie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze liczę na tańsze lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością się wybiorę

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się załapię kupię lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lia, Tesco Extra jest również w Poznaniu i w paru innych miastach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli wyprzedaże byłyby też w naturach to pewnie bym coś wzięła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co sprawdzałam na stronie Tesco Extra, to mają swoje siedziby w okolicach Warszawy. Chyba, że zapomnieli update'ować stronę. Ale w okolicach Trójmiasta nic mi o tym nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Natura Kraków nadchodzę:D!

    OdpowiedzUsuń