wtorek, 28 lutego 2012

Lutowe zakupy;)))

Share it Please
Nie wiem gdzie mi poginęły kosmetyki, ale co najmniej kilku brakuje na tych zdjęciach. Cóż, jeszcze parę dni i będzie po przeprowadzce, wtedy mam nadzieję wszystko się odnajdzie. ;) A na razie post zakupowy z tego miesiąca, z tymi kosmetykami, które mi się udało odnaleźć w tym bałaganie. ;-))


Trochę kosmetyków do włosów, bo ciągle szukam mojego zestawu idealnego. :) I jestem coraz bliżej... :)
Suchy szampon Isana
Odżywka do włosów w sprayu Keratin Mist CHI
Odżywka do włosów z olejkiem babassu Isana
Do tego słynny peeling do ciała biała czekolada z wanilią Isany, zapach mniam!:) I kuleczki do kąpieli Wellness Beauty, zakupione w Rossmannie po Cenie na do widzenia (jakoś 1,39zł), w końcu będę miała wannę, więc rozpoczynam zakupy specyfików umilających kąpiel. :D


I trochę kolorówki... Zestaw korektorów Catrice, na razie sprawdza się bardzo dobrze. Mój ulubiony transparentny puder sypki MySecret (o którym już na blogu pisałam), tusz do rzęs Catric i Precision Eye Pencil Catric. Do tego lakiery do paznokci - Nude Wibo oraz czarny brokatowy do zdobień również Wibo.


Wszystko już jest używane, więc możecie spodziewać się recenzji w marcu. ;-)

9 komentarzy:

  1. super łupy :)
    ciekawią mnie te korektory i lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam puder my secret i średnio bylam zadowolona :/ Ale trzymam kciuki żeby u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier <3
    ten peeling kurcze mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie ten korektor z Catrice :))
    Fajne nabytki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zakupy ;)
    Ja ostatnio także zakupiłam odżywkę z Isany i jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten proszek do kąpieli a piling na pewno kupię ,ciekawa jestem tego korektoru czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, jaka jest cena korektorów catris? i napisz proszę co sądzisz o suchym szamponei ISANA, zastanawiam się nad przetestowaniem. pozdrawiam
    http://rozowypieprz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tego nudziaka z Wibo- jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sosmooth, ja go lubię bardzo, to mój kolejny:)

    Paubia, ja ją pokochałam:)

    Saharu, to koniecznie muszę te kuleczki szybko przetestować:D

    Rozowypieprz, bodajże 11,99zł? Szampon jest całkiem niezły, w tym tygodniu się pojawi jego recenzja:)

    Iwetto, to chyba właśnie na Twoim blogu go ujrzałam i zapragnęłam mieć:P

    OdpowiedzUsuń