czwartek, 5 września 2013

Aranżacja kawalerki - inspiracje

Share it Please
W ten weekend zabieramy się w końcu za remont i wymianę mebli w pokoju w naszej kawalerce. Do tej pory jeszcze do końca nie jesteśmy przekonani na jakie meble postawimy, znalazłam piękne biurko i... oczywiście jest niedostępne ;-) Dodatkowo sen mi z powiek spędza problem ich rozmieszczenia na tych 16 m2... Stąd dzisiaj kilka inspiracji, które wpadły mi w oko podczas poszukiwań.

 Przepiękny stolik!



 Świetny nocny stolik!

 Urocze miejsce :)



Tutaj spodobały mi się lampki zawieszone po prawej stronie... Chyba też się na coś takiego skuszę :)

Coś Wam wpadło w oko?

6 komentarzy:

  1. Niektóre elementy mi się podobają, widzę że lubisz biel we wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły kilka z nich może skradnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne inspiracje, każda ma cos w sobie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe detale, ale taki drobiazg... Gdzie tam jest miejsce na przechowywanie ubrań, odkurzacza i innych sprzętów?

    OdpowiedzUsuń