czwartek, 14 marca 2013

Nawilżacze od Decubal

Share it Please
Zima nas zdecydowanie nie rozpieszcza w tym roku, a minusowe temperatury powodują, że moje wrażliwe wysuszone nogi wołają "pomocy!". Oferta firmy Decubal bardzo mnie zainteresowała, dlatego niewiele myśląc przyjęłam ofertę współpracy. I jestem zachwycona!

Decubal to duński producent dermokosmetyków przeznaczonych do skóry suchej, atopowej. Moje nogi są bardzo wysuszone zimą i mało który produkt sobie z nimi w pełni radzi. Te dwa balsamy za to poradziły sobie wyśmienicie i nie podrażniły skóry.

Decubal Clinic Cream - odżywczy i silnie nawilżający krem do skóry suchej i atopowej
Decubal Body Cream - odżywczy i silnie nawilżający krem do skóry suchej i bardzo suchej 



Opakowanie
Podoba mi się szczególnie zamknięcie, jest trochę inne od typowych dla balsamów w tubce. Opakowanie jest przyjazne dla oka, ładnie wygląda na półce ;) i mieści 250ml produktu.

 
Konsystencja, zapach
Szczegółem, który różni te dwa balsamy jest konsystencja. Clinic Cream ma postać treściwego gęstego kremu, za to Body Cream jest dość lekki, rozprowadza się z poślizgiem. W obu przypadkach nie wyczuwam żadnego zapachu (co jest zgodne z opisem producenta).


Działanie
Clinic Cream jest przeznaczony do skóry suchej i atopowej. Body Cream ma mieć działanie silnie nawilżające. Moim jednak zdaniem oba kremy dzieli niewielka różnica. Oba bardzo dobrze nawilżają. Nie tylko od nałożenia do nałożenia, ale efekt nawilżonej skóry utrzymuje się trochę dłużej. Oba łatwo się rozsmarowują i dość szybko wchłaniają. Oba z czystym sumieniem polecam.


Opinia końcowa 
Są to dwa bardzo dobre jakościowo balsamy, które spełniają w pełni obietnice producenta, czyli odżywiają suchą skórę i ją bardzo dobrze nawilżają. Oczywiście nie mam skóry bardzo bardzo suchej czy atopowej, więc nie jestem w stanie stwierdzić czy i w takich przypadkach dałyby sobie radę, ale u mnie działają i chętnie będę do nich wracała przy poważniejszych problemach, gdzie drogeryjne kosmetyki już się nie sprawdzają. Cena (jak na dermokosmetyki) jest bardzo przyjazna.

Cena: ok 25zł / 250ml

2 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100% z twoją opinią o produktach. Są jak najbardziej godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z obu jestem bardzo zadowolona, ale Clinic Cream to dla mnie prawdziwe mistrzostwo świata choć strasznie śmierdzi hehe.

    OdpowiedzUsuń