piątek, 22 marca 2013

Domowe biur(k)o - inspiracje:)

Share it Please
Zastanawiam się nad zmianą mojego domowego miejsca pracy i przegląd ostatnio mnóstwo przeróżnych inspiracji na Pinterest. Niektóre są naprawdę ciekawe i dlatego dzielę się nimi z Wami:)


Moodboard, czyli tablica inspiracji:) Genialna rzecz, koniecznie muszę sobie taką zrobić. Jestem w trakcie wymyślania jak ma wyglądać;) Poniżej pomysły, które spodobały mi się najbardziej.




Świetny pomysł z wykorzystaniem... patyka!:)


 Tutaj najbardziej urzekło mnie futerko na krześle:) Już wiem, że w Ikei można dorwać takie za jedyne 40zł:)


Kolejny ciekawy pomysł na wyeksponowanie niektórych rzeczy. Na druciku:)


I na koniec ciekawostka DIY ;-)


A teraz lecę robić listę zakupów, bo mam w planach w ten weekend przysiąść właśnie nad różnymi DIY :)

A jak wyglądają Wasze miejsca pracy? Piszecie z nad biurka, czy może preferujecie kanapę?:D

9 komentarzy:

  1. Futerko super.
    Ja muszę mieć jak najmniej dupereli na biurku i do okoła ponieważ inaczej wszystko mnie drażni:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje :) Szkoda, że nie nadają się do mojego pokoju :(

    OdpowiedzUsuń
  3. krzesło z tym futerkiem rzeczywiście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pomysły. u mnie futrzak zamiast na krześle leży pod nogami:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie inspiracje, szkoda, że mam tak mały pokój, że nie mogę nawet zmienić ustawienia mebli :(

    OdpowiedzUsuń