sobota, 1 września 2012

Ulubiency sierpnia:)

Share it Please
Cześć Dziewczyny!:)

Ulubieńców wśród kolorówki w tym miesiącu brak, bo... praktycznie się nie malowałam. Jak są takie upały, żadna to dla mnie przyjemność, po chwili i tak wszystko spływa. Także dzisiaj tylko pielęgnacja plus kilka lakierów kupionych na promocji w Super-Pharm za całe 3,49zł/szt ;-)



"Sernik Alterry" jak to dziewczyny na wizażu mówią na Balsam do ciała Wanilia & Pomarańcza Alterry był moim zdecydowanym ulubieńcem wśród mazideł do ciała w tym miesiącu. Pięęękny zapach, naprawdę taki sernikowy:)) Na pewno pojawi się o nim osobna recenzja.
Różaną mgiełkę do twarzy Phenome pokazywałam na blogu już w lutym, od tego czasu często po nią sięgam, szczególnie przydatna była podczas upałów - świetne orzeźwienie i nawilżenie.
Odżywka do włosów Isany to już klasyk - moja kolejna buteleczka. Uwielbiam, włosy po niej są cudownie miękkie i stale mieści w ulubieńcach:)
O żelu-serum Avy już na blogu pisałam, recenzję możecie znaleźć tutaj. W sierpniu miało swój 'come back' do mojej pielęgnacji, bardzo fajnie odżywia cerę.
I na koniec - oliwka do ciała Babylove. Przywiozłam ją sobie z Berlina, kosztowała grosze, a spisywała się naprawdę świetnie. Właśnie się skończyła:( Szykuję recenzję.:)







I na koniec - lakiery Delia Coral. Świetne kolory, dobrze się rozprowadzają, trwałość w porządku. Ja jestem zadowolona, szczególnie za taką cenę;)


Pozdrawiam Was ciepło:)

7 komentarzy:

  1. Ja właśnie zastanawiam się nad tą odżywką - póki co, wykończyłam wersję do włosów farbowanych.
    A na lakiery też mam zamiar się skusić... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać ale nie miałam jeszcze okazji wytestować niczego firmy Alterra, ale chyba się pokuszę! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze nie zachwyciłam się produktami Alterry jakoś specjalnie, zdecydowanie bardziej wolę Alverde. Ale ten balsam jest świetny, polecam.

      Usuń
  3. O, też bardzo lubię odżywkę Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory lakierów już takie jesienne... :) ten balsam Alterry jest może teraz jakieś promocyjnej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, bo ja go kupowałam na początku sierpnia. Wtedy kosztował chyba 5,99zł

      Usuń
  5. Odżywka Isany i przeze mnie jest lubiana ;)

    OdpowiedzUsuń