niedziela, 2 września 2012

Mój ideał koloryzujący:)

Share it Please
Włosy farbuję (i obcinam) sama regularnie w domu, do fryzjerów się nie zbliżam, za dużo rozczarowań mnie spotkało z ich strony. ;-) Przetestowałam różne farby, ale w końcu trafiłam na mój ideał:)) 


A trafiłam zupełnie przypadkiem, szukałam kolejnej farby po poprzedniej porażce (pianka Schwarzkopf, nic nie wyszło na włosach!) i zawitałam do Rossmanna. Chyba akurat wtedy była na nie promocja i stwierdziłam, że a co mi tam, zaryzykuję. Opłacało się!

Mój naturalny kolor włosów to bardzo ciemny brąz. Ta farba z ciemnego brązu, zrobiła mi kolor kasztanowy. Byłam w szoku, że bez żadnych rozjaśniaczy, wyszedł mi tak jasny kolor. Czymkolwiek bym nie farbowała, zazwyczaj była tylko jakaś poświata. A tutaj po prostu zmiana koloru o parę ton. Wtedy farbowałam odcieniem 'Ciemny blond'. Niestety chwilę po tym jak odkryłam ten kolor, wycofali go. :(((
Spróbowałam innego, wybrałam 'Rudy'. Znowu wyszedł intensywny kolor (wpadający w czerwień, nie był to marchewkowy rudy), ale średnio się w nim czułam, więc przy kolejnym farbowaniu szukałam czegoś innego.



Lepiej czuję się w jaśniejszych odcieniach, dlatego przy ostatnich zakupach znowu zastanawiałam się, co wybrać. Tym razem padło na 'Perłowy blond', oczywiście Delii. I ponownie strzał w dziesiątkę. :) Oczywiście nie wyszedł mi blond, tego nie oczekiwałam (wręcz nie chciałam;-)), ale znowu farba złapała bardzo ładnie i rozjaśniła mi włosy. Teraz tylko modlę się, żeby ponownie nie wycofali mi koloru;)


Oprócz tego, że farba rzeczywiście farbuje włosy (a nie nadaje lekką poświatę, jak to w innych farbach), to jeszcze ich nie niszczy jakoś specjalnie. Włosy po farbowaniu nie są bardzo wysuszone. 
Aplikacja jest w porządku, konsystencja jest idealna do nakładania - ani za gęsta, ani za rzadka, nic nie spływa.
Ja na moje średniej długości włosy zużywam dwa opakowania.

I jeszcze jeden wielki plus - farby Delii są bardzo tanie! W promocji można dostać za ok 5zł, cena regularna to chyba 7zł (Rossmann).
Naprawdę polecam:)

2 komentarze:

  1. Kolorek się trochę różni od tego na opakowaniu, ale wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w Rossmannie już od jakiegoś czasu nie ma tych farb. A też bardzo lubiłam ten odcień i był jeszcze chyba brzoskwiniowy blond czy coś podobnego. Też bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń