piątek, 20 stycznia 2012

Powrót... i zapowiedź Essence Marble Mania! :)

Share it Please

Cześć Dziewczyny! :)
Daaawno mnie tu nie było, 10 miesięcy, sporo przez ten okres się działo i jeszcze trochę podzieje... Ale postanowiłam wrócić do blogowania, bo znowu mnie strasznie zaczęło do tego ciągnąć, a i wiem, że do tej pory niektórzy regularnie zaglądają na bloga i liczba odwiedzin rośnie, co w sumie mocno mnie skłoniło do powrotu. :)

W kosmetykach u mnie również sporo zmian - pozbyłam się ostatnio sporej ilości kolorówki i idę bardziej w pielęgnację... Na pewno czeka Was trochę przeróżnych recenzji. ;-)

Na sam początek, prezentuję zapowiedź nowej edycji limitowanej  
Essence - Marble Mania.

W Polsce ma się pojawić podobno na przełomie lutego i marca.


W skład marmurkowej limitowanki wchodzi:
- róż
- cienie do powiek w trzech odcieniach
- lakiery do paznokci w trzech odcieniach
- tusz do rzęs
- blyszczyki do ust w dwóch odcieniach
- zestaw do paznokci

Mnie spodobał się najbardziej róż i pewnie będę na niego polowała... A Was coś zainteresowało? :) Jedna z ciekawszym limitowanek w ostatnim czasie moim zdaniem. :)

Pozdrawiam ciepło!
Ania

7 komentarzy:

  1. heeeeeeeeeej:) Ale długo Cię nie było:)!!! Juz myslalam ,że nigdy nie wrocisz:D

    Mi też spodobal się róz i mysle ze na niego bedzie najwieksze branie o ile limitka się pojawi. Ale ciekawi mnie tez ten dziwny tusz.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, ze wróciłaś :*
    najbardziej podoba mi się róż i jak go dorwę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż jest boski :)
    czekamy na zapowiedziane recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z pewnością przyjrzę się różowi i błyszczykom

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń