sobota, 21 stycznia 2012

Czekoladowy i złocisty olejek do ciała Sephora

Share it Please



Złocisty olejek do ciała Sephora Golden & Chocolate Toffee Sparkle Body Oil - opis producenta
Olejek z zatopionymi drobinkami rozświetlającymi. Nawilża skórę, pozostawia delikatny zapach. Do wyboru wariant Golden Sparkle lub Body Sparkle Oil Chocolate Toffee o przepysznym zapachu i kolorze czekolady (lekko brązuje skórę).

Złocisty olejek do ciała Sephora Golden & Chocolate Toffee Sparkle Body Oil - moja opinia

Genialne! Mam obie wersje, zwykłą złotą i drugą, o cudnym zapachu czekoladowym. Oba olejki uwielbiam!
Świetnie sprawdzają się na wszelkie imprezy. Brokat bardzo ładnie wygląda na skórze, nie nachalnie. Utrzymuje się na skórze koło paru godzin, zapach niestety znika wcześniej (po kilkudziesięciu minutach? max godzinie). Złoty nie pachnie jakoś szczególnie, ale czekoladowy... mmm... cudo. :) Aż chce się zjeść tę słodycz.
Są całkiem wydajne, niewiele potrzeba do nasmarowania ciała, nie zauważyłam też, żeby brudziły ubrania.

Jakiegoś szczególnego nawilżenia nie dostrzegłam, ale i też nie spodziewałabym się tego po takim kosmetyku. No i również na pewno mnie nie wysusza.

po lewej czekoladowy, po prawej złoty



po rozsmarowaniu
Tego czekoladowego potrafię również używać na co dzień, po domu;), mój TŻ bardzo go lubi, ten zapach...

Bardzo fajny gadżet. ;)

Naprawdę olejki polecam, szczególnie, że można je upolować naprawdę tanio - za 19zł na promocjach/wyprzedażach w Sephorze! A wyprzedaże nadal trwają... ;)
Cena regularna to 39zł.
Pojemność: 150ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz