wtorek, 24 stycznia 2012

Alverde krem do twarzy z dziką różą

Share it Please

Krem Alverde jakoś rok temu na Węgrzech. Przybyłam do drogerii DM, stanęłam przed wieelką półką z kosmetykami Alverde i nie wiedziałam co wziąć. :P Ostatecznie padło na ten krem do twarzy...

Alverde Wildrose - Krem do twarzy na dzień z dziką różą do skóry suchej 


Opakowanie
Krem zapakowany jest w tekturowy kartonik, a samo opakowanie jest całkiem poręczne, nie ma nakrętki, co bardzo lubię w kremach i za to spory plus, zamknięcie się 'zatrzaskuje'. Wygląd opakowania również przypadł mi do gustu.

Konsystencja, zapach
Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna, nie za lekka, nie za ciężka, bezproblemowo rozprowadza się go na twarzy. Dodatkowo wystarczy naprawdę niewielka ilość (ja zazwyczaj nie potrafię wycelować i wyciskam za dużo:P), dzięki czemu krem jest naprawdę bardzo wydajny.
Zapach... To jest chyba jedyny minus tego kremu. Dla mnie zbyt drażniący, zupełnie nie w moim zapachowym guście. Na szczęście zapach bardzo szybko się ulatnia, w zasadzie chwilę po nałożeniu już go nie czuć. Ale w trakcie... katorga dla mnie hehe. ;)

Działanie
Krem z założenia jest nawilżający i według mnie nieźle się w tym sprawdza. Nawilżenie nie jest jakieś dogłębne, ale całkiem w porządku. Myślę, że przy cerach bardzo suchych raczej by się nie sprawdziło, ale suche czy mieszane w kierunku suchych powinny być zadowolone.
Bardzo dobrze się sprawdza pod podkład, nic się nie roluje, krem wchłania się szybko do matu.

Opinia końcowa
Jest to mój ulubiony krem jak na razie, bardzo przyjemny w użyciu (choć ten zapach...), sprawdza się idealnie, kiedy nie mam jakoś bardzo wysuszonej skóry. Na gorsze przypadki jednak będę szukała czegoś innego.


Tak czy inaczej, polecam spróbować. :)

Cena: kilka euro
Dostępne w drogeriach DM (niestety nie w Polsce).

7 komentarzy:

  1. Alverde nie jest dostępna w Polsce. W Rossmannie dostępna jest Alterra.
    Ciekawy krem

    OdpowiedzUsuń
  2. A to wtopa, ciągle mi się te dwie firmy mylą. ;P Dzięki za poprawienie, już zmieniam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym cos w końcu wypróbowac z tej firmy. Może mój "dealer" kosmetyczny :) coś mi podeśle z Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten kremik:O:O:O:O





    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzykla, warto warto:) Ja mam jeszcze róż i też jestme zachwycona, recenzja jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo jest tez na allegro, ale pewnie drozej,
    ale ciekaw firma jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń