poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Weekend w zdjęciach :))

Share it Please
Tego jeszcze u mnie nie było;) Twarzy chyba też jeszcze nie pokazywałam:) Zawsze musi być ten pierwszy raz, czyli zapraszam na przegląd paru zdjęć z minionego weekendu:))


1. Od tego weekend się zaczął... Gruntowne porządki, łącznie z przesadzaniem kwiatów.
2. Inauguracja sezonu grillowego! Poszaleliśmy, bo tak piękna pogoda zachęciła nas do wypadu nad jezioro, a jak jezioro - to i grill;) Obok Blues czający się na kiełbasę (oczywiście później udało mu się jakąś dorwać...)
3. Prezent od TŻta. Przyniósł trochę wiosny do domu:)
4. Proste i szybkie DIY ze sztucznych kwiatów. Swoje miejsce znalazło w kuchni.
5. Nasze suki;-) wypatrują już lata.
6. No i my... w ciepłym wiosennym słoneczku:)
7. Drobne kolorówkowe zakupy, czyli rozświetlacz z nowej limitowanki Catrice Candy Shock (za jedyne 14zł - lubię promocje w Hebe;)) i lakier Lovely, który mnie zauroczył swoim kolorem.


I na honorowym miejscu zdjęcie zaginionej-odnalezionej bransoletki. Zgubiłam ją w październiku (!) podczas spaceru z psami. Znalazłam w sobotę, po pół roku:)) Najzwyklejsza srebrna bransoletka, ale mam do niej sentyment, więc bardzo się ciesze z odnalezienia zguby. A w tle "Francja elegancja", czyli przygotowuję się do francuskiej wyprawy w te wakacje;)


Bardzo lubię przeglądać takie wpisy na innych blogach, a Wy? Dajcie mi znać czy macie ochotę na kolejne części z tej serii na moim blogu:) Weekend w zdjęciach czy może cały tydzień w zdjęciach?;)

5 komentarzy:

  1. Fajne!
    Zaczynam też się powoli przekonywać do takich postów i może też spróbuję coś takiego pokazać? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztuczne kwiaty z 4 zdjęcia wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale narobiłaś mi ochoty na grilla:)
    pieski słodkie:)
    a wazon z kwiatami wygląda odjazdowo:)
    uwielbiam takie posty ze zdjęciami:))

    OdpowiedzUsuń