wtorek, 2 kwietnia 2013

Szybkie DIY: wazonik i pojemnik

Share it Please
Całe dnie ostatnio spędzam na pinterest.com - genialna strona z mnóstwem inspiracji. Regularnie zapisuję sobie różne pomysły na DIY i stopniowo je wcielam w życie. ;) Korzystacie z tego portalu? Podzielcie się ze mną linkami do Waszych tablic;-)


Dzisiaj chciałam Wam pokazać szybki sposób na wazonik oraz pojemnik na drobiazgi. :)


Do zrobienia wazonu potrzebujemy:
- szklana butelka po winie/wódce/whisky etc
- farba w sprayu w wybranym kolorze
- sznurek


Została mi butelka po drinku Jack Danielsa i stąd pomysł na te DIY. Usunęłam etykiety, obwiązałam butelkę sznurkiem i spryskałam dokładnie farbą w sprayu. Zostawiłam na noc do wyschnięcia. Rano usunęłam sznurek i gotowe:) W wazonie swoje miejsce znalazł sztuczny kwiatek;)


W Niemczech kupiłam różowy piasek(?) - potrzebowałam do przechowywania pędzli (o tym też pojawi się niedługo wpis). Zostało mi puste opakowanie i wpadłam na pomysł zrobienie pojemnika do przechowywania podgrzewaczy. Często z nich korzystam, więc dobrze jest mieć je pod ręką.

Co potrzebujemy?
- plastikowy lub szklany słoik/pojemnik
- washi tape, czyli dekoracyjna taśma samoprzylepna (kupiłam na ebay za 1$ z darmową wysyłką)
- farba w sprayu
- dekoracja w postaci jakiejś figurki


Pojemniczek oczyściłam z naklejek i okleiłam taśmą. Zamknięcie pofarbowałam farbą w sprayu. Przykleiłam klejem na gorąco kupione za 2zł w sklepie ogrodniczym ptaszki. I gotowe. :)
Na jednym zdjęciu widać efekt przed i po;)


Miłego dnia!:)

3 komentarze:

  1. Fajne pomysły :)
    Sama często używam fajnych butelek jako wazonu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:) najbardziej podoba mi się ta puszeczka z gołąbkami:)

    OdpowiedzUsuń