wtorek, 21 grudnia 2010

Missha Super Aqua Oxygen Micro Essence Peeling - recenzja

Share it Please

Jak już jesteśmy w temacie Misschy i azjatyckich specyfików...

Próbkę tego peelingu dostałam przy zakupie Misschy Perfect Cover. Leżała i leżała, i w końcu wczoraj wieczorem ją wypróbowałam. Wrażenia pozytywne, ale od początku...

Super Aqua Oxygen Micro Essence Peeling - opis producenta
Istotą tego peelingującego żelu zrobionego przy użyciu specjalnej technologii jest produkcja mikro cząsteczki tlenu, które wnikają głęboko w skórę, aby usunąć martwy naskórek bez szorowania i zapewnić dogłębne odżywianie do najgłębszych warstw skóry.

Jak używać?
Peeling nakładamy na suchą skórę i czekamy parę minut. Po tym czasie powinnyśmy zacząć zauważać działanie.


Missha Super Aqua Oxygen Micro Essence Peeling - moja opinia
Peeling jest cudowny, uwielbiam go i chyba skuszę się na pełnowymiarowe opakowanie.
Konsystencja jest świetna, żelowa, rozprowadza się go na twarzy bardzo gładko i przyjemnie. Nic nie trzemy, nie szorujemy, więc można go używać również przy cerach trądzikowych.

Skóra po użyciu tego peelingu jest piękna, gładka, miękka, świetnie oczyszczona i ładnie nawilżona. Nic mnie nie zapchało. Kosmetyk w 100% spełnia swoje zadanie, aż nadto bym powiedziała. Zdecydowanie warto się skusić, choćby na próbkę (starcza na 2x) i przekonać o działaniu peelingu. :) Bardzo polecam.

Cena: ok 23$ na ebayu.

1 komentarz:

  1. Słyszałam o nim i mam nadzieję go przetestować w przyszłości ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń