środa, 3 listopada 2010

Essence - Return to Paradise!

Share it Please

Na Wizażu pojawiła się informacja, że w przyszłym tygodniu do Drogerii Natura wchodzi kolejna limitowanka Essence - Return to Paradise!

Nareszcie. :-))

paletki cieni



lakiery do paznokci

 
bibułki matujące



rozświe-
tlacz
eyelinery





błyszczyki do ust



Ja planuję się zaopatrzyć na pewno w lakier 03 Back to Paradise, może skuszę się na brązowy eyeliner, ciekawie wygląda też rozświetlacz.

ps. Tyle kosmetyków chciałabym zrecenzować, a nie mam aktualnie aparatu. :( Mam nadzieję, że już jutro dostanę go z powrotem.

6 komentarzy:

  1. Marzy mi sie rozswietlacz:love:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem, dlaczego dopiero teraz dają kolekcję letnią, w środku jesieni! Och nie ma co narzekać, ważne, że w ogóle coś dają

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przepraszam za pomyłkę, doczytałam jednak na stronie, że to jest kolekcja na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hex, mi się marzy rozświetlacz, ale tylko ze względu na opakowanie ;-p. Z Benefitem mi się kojarzy. Szkoda, że nie zrobili róży.
    Barwy, masz rację, w innych krajach ta limitowanka była już dawno temu, ale ja już nie wnikam w taktykę Essence. ;-)) Ważne, że w końcu coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. ach swietnie sie prezentuja te kosmetyki! zaliczam je do moich "MUSZ-MIEC"iow :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam rozświetlacz, mam bibułki ;) Dodam, że rozświetlacz nie jest jakiś zachwycający, rzekłabym że nawet kiepsski , ale warto go kupić dla samego opakowania przypominającego produkty Benefit ;P A lakiery: brąz, zieleń i fiolet mają fantastyczne kolorki :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń