poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy 2013 - inspiracje zakupowe ;-)

Share it Please
Zostały jeszcze niecałe 4h promocji, także jeszcze macie szansę się na coś skusić ;-) Może coś Was zainspiruje z moich zakupów. Kosmetycznych nie zrobiłam prawie wcale, bo nic mnie nie kusiło. Ewentualnie jeśli wiecie gdzie dorwę ładnie pachnące masła/balsamy do ciała to dajcie znać w komentarzu:)

Lista sklepów: www.dziendarmowejdostawy.pl

Tołpa - przy zamówieniu czegokolwiek dodawany jest gratis płyn micelarny 200ml; kod: physioprezent



WinaSlodkie.com - dla siebie wzięłam truskawkowo-malinowe, a na prezent miodowe :)

         


CakeLand - na promocji były barwniki spożywcze w żelu, więc wrzuciłam do koszyka niebieski i fioletowy, a przede wszystkim celem zakupy były silikonowe foremki do muffinek




Mia Home - nie mogłam nie wziąć kubku z Wieżą Eiffela ;-)



Bard.pl oraz 3trolle.pl - gry planszowe :)


         

Yves-rocher.pl - wpadło jeszcze parę kosmetyków na koniec akcji ;)



Gdzie Wy zrobiłyście zakupy? A może wcale z akcji DDD nie skorzystałyście?
Podzielcie się ze mną w komentarzach linkami do Waszych zakupów, może mnie coś zainspiruje:))

7 komentarzy:

  1. Gdyby nie to, że mam kilka butelek płynu micelarnego w zapasie to pewnie skusiłabym się na zakupienie czegos z tołpy. :)
    Ja kupiłam ziołową pastę do zębów Dabur i olej kokosowy Vatika w sklepie setare.pl, a przed chwilką złożyłam zamówienie na książki na znak.com.pl, gdzie dodatkowo obowiązuje rabat -50% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kupowałam niczego :) Świadomie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystałam w kilku sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Twój wpis na wizażu i ciekawa byłam, skąd gratis ta Tołpa, ale nie miałam już czasu pisać, szkoda że nie widziałam tego info, najpewniej coś bym zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię masła z farmony. szarlotkowe podbilo moje serce

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaa Osadnicy z Katanu :D uwielbiam tę grę, szkoda, że nie wiedziałam, że sklepy z planszówkami też biorą udział, bo chętnie bym dokupiła jakieś dodatki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. I finding for informatin in usa and I read your post that so useful for me, thx google I found your site for great info.
    jeux de ninja

    OdpowiedzUsuń