niedziela, 16 grudnia 2012

Zakupy w Pradze - co, gdzie i jak?

Share it Please
Jadąc do Pragi, wiedziałam, że jednym z punktów programu;-) będą oczywiście zakupy:D Trochę przygotowałam się przed wyjazdem, a trochę już ogarniałam na miejscu. Stąd dzisiaj post, który mam nadzieję w przyszłości komuś pomoże w praskich zakupach. :)

Co mamy w Pradze?
Przede wszystkim sklep Lush i drogerie DM:)) To chyba dwa głównie najbardziej interesujące miejsca na zakupowej mapie Pragi z prostego powodu - nie mamy tego w Polsce.

Zakupy w Pradze najlepiej zacząć od centrum handlowego Palladium. Mieści się ono w samym centrum miasta, z metra wysiadacie... dokładnie w nim:D Szczególnie polecam to miejsce niezmotoryzowanym.


Adres:
PALLADIUM
nám. Republiky 1
Praha 1


Palladium widać po prawej stronie

Znajdziecie tutaj praktycznie wszystko - poczynając od normalnych sklepów typu H&M, przez sklep F&F aż po Lush i DM.


http://www.nelso.com/cz/place/139310/photo/104739

Właściwie na Palladium można by zakończyć zakupy w Pradze, bo naprawdę są tutaj wszystkie najciekawsze sklepy, jednak warto przejść się też uliczkami miasta, gdzie znajdziecie np. Manufakturę







Manufaktura to cudowne miejsce z naturalnymi kosmetykami. Wybór ogromny, ten konkretny sklep był dwupoziomowy. Niestety, ceny są bardzo wysokie, wyższe niż w Lushu. Także skupiłam się na oglądaniu, a nie kupowaniu;-) Ale może następnym razem:)
Niestety nie pamiętam ulicy, ale idąc od Mostu Karola w stronę rynku, na pewno traficie. Ich sklepów w Pradze jest dość sporo.

Jeśli szukacie pamiątek, na pewno warto odwiedzić małe targowisko przy ul. Havelskiej - wybór ogromny i przede wszystkim o wiele niższe ceny niż w zwykłych sklepach z pamiątkami.





W Hradczanach moją uwagę przykuł sklepik z ozdobami świątecznymi;-)



Przed samym powrotem do Polski wybraliśmy się jeszcze do jednego centrum handlowego (zależało nam na większym hipermarkecie). Wybraliśmy Letnany, gdzie oprócz Tesco i mnóstwa innych sklepów znajdziecie też np. drogerię DM :D Z tym, że tutaj raczej polecam się wybrać w przypadku posiadania auta, bo centrum jest trochę na obrzeżach.



Efektem praskich zakupów już się chwaliłam tutaj ;)

11 komentarzy:

  1. Przyda mi się Twój post, w maju będę w Pradzę, a nie będę miała zbyt wiele czasu na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się niebawem wybieram do Pragi i chętnie skorzystam z takiej zakupowej mapy;) Mam nadzieję, że podczas zwiedzania, znajdę czas na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. troche bez sensu ze trzeba zaplacic drugie tylke za kosmetyki balea ja tez placilam za odzywke
    65 centow.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Pradze polecam centrum handlowe Chodov. Chyba największe w Pradze:)

    http://box-with-colours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie jeżdżę na zakupy do takich miast, gdyż nie mam nawet na to czasu. Zdecydowanie bardziej wolę wejść na http://pl.aliexpress.com/category/200010063/torby-damskie.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.ebad1506N4txU3 i zamówić np. ładne torebki damskie. Przecież wszędzie w sklepach mamy ten sam towar.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam także okazję być na zakupach w Pradze i także przywiozłam do domu całe torby różnych rzeczy. Jednak chyba najbardziej lubię robić wszelkiej maści zakupy przez internet, gdyż to jest dla mnie najbardziej wygodny sposób. Tym bardziej, jak jeszcze udostępniana jest opcja śledzenia przesyłek https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek to wszystko wiem na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się czy mając ubezpieczenie grupowe od AXA takie jak to https://www.rankingubezpieczennazycie.pl/b/axa-ubezpieczenie-grupowe-co-zawiera-polisa/89.html to czy wyjeżdżając do Pragi mam zapewnioną jakąś ochronę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń