niedziela, 16 grudnia 2012

Zakupy w Pradze - co, gdzie i jak?

Share it Please
Jadąc do Pragi, wiedziałam, że jednym z punktów programu;-) będą oczywiście zakupy:D Trochę przygotowałam się przed wyjazdem, a trochę już ogarniałam na miejscu. Stąd dzisiaj post, który mam nadzieję w przyszłości komuś pomoże w praskich zakupach. :)

Co mamy w Pradze?
Przede wszystkim sklep Lush i drogerie DM:)) To chyba dwa głównie najbardziej interesujące miejsca na zakupowej mapie Pragi z prostego powodu - nie mamy tego w Polsce.

Zakupy w Pradze najlepiej zacząć od centrum handlowego Palladium. Mieści się ono w samym centrum miasta, z metra wysiadacie... dokładnie w nim:D Szczególnie polecam to miejsce niezmotoryzowanym.


Adres:
PALLADIUM
nám. Republiky 1
Praha 1


Palladium widać po prawej stronie

Znajdziecie tutaj praktycznie wszystko - poczynając od normalnych sklepów typu H&M, przez sklep F&F aż po Lush i DM.


http://www.nelso.com/cz/place/139310/photo/104739

Właściwie na Palladium można by zakończyć zakupy w Pradze, bo naprawdę są tutaj wszystkie najciekawsze sklepy, jednak warto przejść się też uliczkami miasta, gdzie znajdziecie np. Manufakturę







Manufaktura to cudowne miejsce z naturalnymi kosmetykami. Wybór ogromny, ten konkretny sklep był dwupoziomowy. Niestety, ceny są bardzo wysokie, wyższe niż w Lushu. Także skupiłam się na oglądaniu, a nie kupowaniu;-) Ale może następnym razem:)
Niestety nie pamiętam ulicy, ale idąc od Mostu Karola w stronę rynku, na pewno traficie. Ich sklepów w Pradze jest dość sporo.

Jeśli szukacie pamiątek, na pewno warto odwiedzić małe targowisko przy ul. Havelskiej - wybór ogromny i przede wszystkim o wiele niższe ceny niż w zwykłych sklepach z pamiątkami.





W Hradczanach moją uwagę przykuł sklepik z ozdobami świątecznymi;-)



Przed samym powrotem do Polski wybraliśmy się jeszcze do jednego centrum handlowego (zależało nam na większym hipermarkecie). Wybraliśmy Letnany, gdzie oprócz Tesco i mnóstwa innych sklepów znajdziecie też np. drogerię DM :D Z tym, że tutaj raczej polecam się wybrać w przypadku posiadania auta, bo centrum jest trochę na obrzeżach.



Efektem praskich zakupów już się chwaliłam tutaj ;)

4 komentarze:

  1. Przyda mi się Twój post, w maju będę w Pradzę, a nie będę miała zbyt wiele czasu na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się niebawem wybieram do Pragi i chętnie skorzystam z takiej zakupowej mapy;) Mam nadzieję, że podczas zwiedzania, znajdę czas na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. troche bez sensu ze trzeba zaplacic drugie tylke za kosmetyki balea ja tez placilam za odzywke
    65 centow.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Pradze polecam centrum handlowe Chodov. Chyba największe w Pradze:)

    http://box-with-colours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń