piątek, 23 listopada 2012

Jeden z wielu... BB krem

Share it Please
Wiem, że na zimę większość osób przerzuca się na cięższe podkłady, ale ja ostatnio tychże nie używam prawie wcale, więc szukam swojego idealnego BB kremu;-) Używałam kieeedyś tych oryginalnych azjatyckich, pamiętam Misscha przypadła mi do gustu (nawet chyba pisałam o niej na blogu), ale teraz wolałabym coś co mogę dostać od ręki na miejscu...

Eveline BlemishBase Cream 6 in 1 

  
Opakowanie
Zwykła tubka, niezbyt szałowa;-) Zakręcana, czego ja strasznie nie lubię, zdecydowanie wolę o niebo wygodniejsze pompki. Ale może mam za duże wymagania, to nie podkład;-P



Konsystencja, zapach
Konsystencja niezbyt ciężka, kremowa, bardzo łatwo się rozprowadza, nie zastyga nam nagle na twarzy;) Pracuje się z tym BB kremem bardzo dobrze. Jest wydajny, potrzeba niewielkiej ilości na pokrycie całej twarzy. Bardzo ładnie się wtapia, po wyciśnięciu kolor wydaje się ciemny, ale bez problemu się dopasowuje.



Działanie
No cóż, działanie... BB krem niby ma odżywiać naszą cerę i robić inne cuda niewidy ;) Ja akurat tego nie wymagam, toteż i rozczarowanie mniejsze;) Nie dostrzegłam żadnego nawilżenia chociażby, nie mówiąc już o innych rzeczach. Ba! Ten krem mnie zapchał:(( Nie byłam na początku pewna czy to on, ale niestety utwierdziłam się w przekonaniu, więc musiał iść w odstawkę. Bo oprócz tego, spisywał się nieźle, ładnie ujednolicał skórę (oczywiście, jeśli ktoś oczekuje krycia, to może zapomnieć:) to jest leciutki krem tonujący), lekko wyrównywał koloryt - na tym mi właśnie zależało.


Opinia końcowa 
Używałabym chętnie, gdyby nie to, że zrobił mi masakrę na twarzy. Niestety - temu panu już podziękujemy.
Jeśli szukasz po prostu kremu tonującego, a nie masz problemów z zapychaniem - może się tym BB kremem zainteresować. Jednakże w przypadku większych wymagań i/lub problemowej cery - nie polecam;-)

Cena: kilkanaście złotych

Może polecicie jakieś fajne BB kremy?
Słyszałam o nowym BB kremie Rival de Loop, używałyście może? Albo Garnier, Nivea? Polećcie coś mi proszę:))

7 komentarzy:

  1. Ja mam krem tonujący z Avon i jak dla mnie jest bardzo dobry, ale mam bezproblemową cerę raczej

    OdpowiedzUsuń
  2. 6w1 o matko... odżywka z Eveline jest 8w1, czego to ludzie nie wymyślą;) ja mam z Garniera, ale używam dość rzadko..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię Maybelline, właśnie go kończę :) robiłam jego recenzję parę miesięcy temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dostępnym w Polsce do gustu przypadł mi Garnier do skóry tłustej i Bielenda. Nivei, Sorayi i tego Eveline nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie odważyłabym się na użycie kremu BB z Eveline, jakoś tak... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Garniera miałam i mimo, że wszystkim przeszkadza jego zapach to jak dla mnie był na wielki plus. Ogólnie bardzo delikatny, nie zapychał, ładnie się trzymał i nie ścierał się plamami.

    Rival de Loop widziałam ostatnio w Rossmanie ale był tylko do ciemnej cery a to nie dla mnie więc sobie odpuściłam.

    Teraz zaczęłam używać tego z Nivea ale ciężko mi cokolwiek powiedzieć na jego temat bo za krótko używam.

    W zapasie mam jeszcze Olay krem z dodatkiem podkładu.

    A ciekawi mnie okrutnie Bielenda i Alterra :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń