niedziela, 27 lutego 2011

NYX Cosmetics Mosaic Powder - Truth

Share it Please

Kontynuując temat bronzerów i poszukiwań tego jednego jedynego...
Skusiłam się na zakup NYXowej mozaiki.


Wybrałam odcień 'Truth', bo raz: wydawał mi się najjaśniejszy, dwa: przeczytałam opinię jednej blogerki, która napisała, że ma jasną cerę i on jest jej ideałem.

Niestety nie był to strzał w dziesiątkę.

W moim przypadku wychodzi tutaj za dużo pomarańczowych tonów, co dyskwalifikuje ten bronzer w kategorii bronzerów. :P W kategorii pięknych pomarańczy pewnie plasowałby się gdzieś w połowie stawki. ;-)
Myślę, że największą odpowiedzialność za to ponosi środkowy prostokącik, najciemniejszy i najbrzydszy. Miałam nawet takie dobre chęci i go próbowałam omijać, ale i tak, to nadal nie było to czego szukam, nadal pomarańcza była tutaj dostrzegalna.


Trwałość nie jest genialna, średnio te 3-4h bronzer utrzymuje się na twarzy, potem robi się praktycznie niezauważalny (może to i lepiej, hm). Napigmentowanie jest dobre, puder jest miękki i łatwo się nabiera na pędzel, ale też i łatwo można sobie zrobić nim gustowne placki. ;-)


Niee, zdecydowanie nie skuszę się na kolejne mozaiki NYXa, w innych odcieniach. Nie przypadły mi do gustu.

Cena: koło 7$
Dostępne na ebayu, Cherry Culture, etc.

12 komentarzy:

  1. faktycznie troche pomarańczowe może wydłubać ten środkowy kwadracik ? hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    Wytypowałam twojego bloga w zabawie:
    http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/02/tag-versatile-blogger.html

    zapraszam:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. No trochę pomarańczu widać ;)


    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również oznaczyłam Cię na liście moich ulubionych blogów w zabawie Versatile Blogger TAG :) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha :) Ja również Cię oTAGowałam :) Bardzo lubię Twój blog, musiał się znaleźć na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki nyx nie są chyba zbyt popularne. Pisałam tutaj:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/02/166-essie-na-wiosne-2011.html
    I jakoś nikt nie udzielił mi konkretnych opinii. Część ludzi wg pierwszy raz o niej słyszała. Może ty byłabyś w stanie powiedzieć mi co nieco na temat produktów które tam wymieniałam? Byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogu pisałam o produktach, o której pytasz, odpisałam Ci również pod Twoim zalinkowanym wpisem.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i kosmetyki NYX są bardzo popularne, również wśród blogerek. :) Z tym, że nie są za bardzo dostępne w Polsce, stąd 'przeciętny' czytelnik bloga może ich nie znać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za odpowiedź. ja to mam sklerozę nawet komentowałam. Nie wiem czy będzie mi pasowała, ale teraz nakładam np. odrobinę korektora lub podkładu i go pokrywam transparentnym błyszczykiem. uwielbiam coś na wzór ust nude. Może masz coś lepszego polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako nude się sprawdzi, z tym, że po prostu jest dość ciemna, ale jeśli wiesz jaki odcień nude Ci pasuje, to na pewno znajdziesz coś wśród NYXów dla siebie. :) A jak się okaże coś niewypałem to zawsze można wymienić lub sprzedać na allegro. :P
    Ja Reę lubię, Summer Love już mi na przykład mniej pasuje. Wszystko po prostu zależy od typu cery, odcienia...

    Polecam wpisywać w google grafika np NYX Round Lipstick Rea (czy inny odcień), a wyskoczy Ci mnóstwo swatchy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana!:)
    http://sparemeyourjudgements.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. zostalas oTAGowana
    http://martaluizat.blogspot.com/2011/03/versatile-blogger-award-7-faktow-o-mnie.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń